Cunsiglii di bellezza: Ciò chì vulete sapè nantu à a spazzola di pulizia faciale

I spazzole di pulizia ùn ponu micca necessariamente entra in a categuria di "essenziali" per a cura di a pelle, ma ponu esse un asset inestimabile per quelli chì volenu lavà a faccia.In più di esse più efficaci à caccià a terra, l'oliu è u maquillu cà solu cù e vostre mani, offrenu u benefiziu aghjuntu di l'esfoliazione.I spazzole di pulizia faciale agiscenu cum'è esfolianti meccanichi, aiutanu à caccià a pelle morta mentre aumentanu u flussu di sangue è lascianu a pelle luminosa.

dfg (1)

Un altru risultatu ?Questu crea a tela perfetta per tutti i prudutti di cura di a pelle chì dopu applicate per una megliu assorbimentu.Un avvertimentu: L'usu di sti spazzole pò esse abusatu, per quessa, hè cunsigliatu di aduprà solu uni pochi volte à settimana è in a doccia quandu a vostra pelle hè umita è suave.

Cose chì vulete sapè nantu à i spazzole di pulizia faciale

Spazzola per pulizia facciale in silicone

dfg (2)

Leghjite per sapè nantu à a megliu spazzola per a pulizia faciale chì vale a pena aghjunghje à a vostra rutina di cura di a pelle.

Iè, sè ùn avete micca cura è pulite bè a vostra spazzola di purificazione, pò esse un terrenu di crescita per i batteri, chì ùn hè certamente micca una bona cosa per a vostra pelle.Hè per quessa chì apprezzemu chì e sete nantu à questa opzione sò antibacteriali, riducendu a crescita bacteriana da 99%.(Di sicuru, ùn hè micca scusa per mai pulisce.) Hè ancu grande: l'uttellu hè dispunibule in una varietà di belli mudelli fiurali, è u kit vene cun un capu di spazzola chì si adatta à u vostru corpu è un capu di massaggio.

Per e persone cù a pelle sensitiva, hè megliu aduprà una spazzola di silicone per a pulizia faciale.(Hè più gentile nantu à a pelle è menu prubabile di portà i batteri chì causanu irritazione.) E sete di silicone anu ancu una punta arrotondata per riduce ancu a probabilità di stress nantu à a vostra delicata complexion.Hà ancu 6 paràmetri di intensità, cusì pudete facilmente principià cù l'intensità più bassu è cresce gradualmente cum'è a to pelle tollerà.

Cose chì vulete sapè nantu à i spazzole di pulizia faciale

Spazzola per pulizia facciale in silicone

Cosa à circà in una spazzola di pulizia faciale?

Tipu di setole di spazzola

Di solitu fattu di nylon o silicone, ognunu hà vantaghji è svantaghji.Quelli di nylon sò generalmente megliu per l'esfoliazione, ma a silicone hè più gentile nantu à a pelle, più igienica è più faciule da pulisce.
dfg (3)

Vibration vs oscillation

Certi spazzole faccia rote simpricimenti, mentri àutri trasmettenu vibrazioni soniche.Ùn ci hè nunda di male, ancu s'è e vibrazioni soniche generalmente furniscenu benefici più benefizii à a pelle.

Impostazioni di velocità

Ideale, avete bisognu di almenu dui (ancu ancu chì parechji spazzole offrenu più) per pudè persunalizà megliu l'intensità di u megliu spazzole di pulizia faciale à u vostru tipu di pelle è bisogni.

Cumu aduprà a spazzola di pulizia faciale?

Hè ricumandemu d'utilizà una spazzola di pulizia sonica cum'è parte di a vostra rutina di doccia in modu chì a vostra pelle hè digià morbida è umida quandu l'utilizate (questu aiuta à minimizzà l'irritazione).Aduprate cù un detergente delicatu solu uni pochi volte à settimana invece di ogni ghjornu, soprattuttu s'ellu avete a pelle sensitiva.

dfg (4)

I spazzole di pulizia sò boni per a mo pelle?

Definitivamente anu i so benefizii - vale à dì una purificazione è esfoliazione più efficace.Dittu chistu, pudete facilmente overdo it.L'usu eccessivu di una spazzola di purificazione o l'usu troppu spessu pò disturbà a barrera di a pelle è causanu rossi è irritazioni.

Chì prudutti aduprate cù a vostra spazzola di pulizia?

Chì a spazzola di pulizia sia a stella di u spettaculu.Mantene i purificatori simplici è gentili;Utilizà formule cù esfolianti chimichi cum'è AHA o BHA pò aumentà a probabilità di irritazione.Ùn avete micca aduprà scrubs cù spazzole di pulizia.

Tecnulugia Enimei-Strumentu di bellezza, Cura persunale

Vulete ottene unu ancu per pruvà?Truvami à:

Venson Chen

Whatsapp: +86 18925200425

E-mail:vendite 1@enimei.com

Web:www.enimeibeauty.com


Tempu di Postu: Feb-14-2022