Cumu aduprà l'Ultrasonic Skin Scrubber?

Sè vo vulete una pelle deliziosa, luminosa è sana in casa - allora avete bisognu di l'Ultrasonic Skin Scrubber.Skin Scrubbers aka Skin Scrapers o Ultrasonic Skin Scrubbers sò a nova cosa calda per diventà un facialista di purificazione profonda.Unisce cù Ultrasonic d'Alta Frequenza, ion galvanicu pusitivu, funzione EMS, aduprendu cù un purificatore di ogni ghjornu per fà una pulizia profonda;Dentru cù serum o gel per ottene a pelle lifting è rassoda.

csdzvsdf

U Ultrasonic Skin Scrubber usa una tecnulugia sonica straordinaria chì face chì a so testa in acciaio inox di qualità alimentaria vibre à 24 000 hertz per seconda.Permettemu di sparghje per voi - queste vibrazioni aiutanu à rilassà i vostri pori è vi permettenu di caccià facilmente ogni sebum o terra chì hè intrappulatu in elli.Leghjite avanti per amparà cumu ottene u massimu da u vostru scrubber di a pelle.

L'anatomia è a tecnulugia di u scraper permette di sguassà i pori senza u risicu di cicatrisu.Pulisce in profondità i pori e assicura una pelle liscia e igienica.

Cumu pulisce.

Umidificate a vostra faccia cù acqua calda o vapore per 5 minuti per apre i pori.

Appughjà è mantene u buttone di putenza per accende a macchina è appughjà u buttone ION + per accende u modu di ioni pusitivi.

Avà cù u buttone rivoltu versu l'esterno / luntanu da a superficia di a pelle, move delicatamente u dispusitivu longu l'area per esse pulita.A chjave hè di utilizà una manu relativamente ligera è si move lentamente.

Asciugà intermittentemente a testa di u dispusitivu per sguassà u materiale appiccicosu.

Aduprate u dispusitivu di bellezza per 10 minuti, poi sciacquate a faccia cù acqua.

Aduprate stu metudu una o duie volte à settimana à u più, postu chì troppu esfoliazione pò irrità a vostra pelle è lasciala squamosa è secca.

Pro Tip - Pudete ancu aduprà stu strumentu in a doccia per caccià i peelings chimichi, maschere è purificatori cù e stesse struzzioni cum'è u prucessu di esfoliazione.Tuttavia, stu metudu ùn hè micca adattatu per a pelle estremamente sensitiva.

sdcdfgb

Cumu moisturize.

Pulite a vostra faccia è applica una strata decente di serum o moisturizer.

Accende u vostru dispusitivu è appughjà u buttone ION-.

Mantene u dispusitivu in modu chì u buttone hè affruntatu versu a vostra pelle.Spingete delicatamente in sopra à a superficia di a vostra pelle in a direzzione di i vostri pori.Cuntinuà u prucessu per 5 minuti.

Fate stu metudu 2-3 volte à settimana.

csdzfv

Cumu alzà?

Assicuratevi di pulisce u vostru dispositivu è applicà una fina capa di oliu faciale o moisturizer.

Accende u dispusitivu è appughjà u buttone LIFTING.

Mantene u dispusitivu contr'à a vostra faccia cù u buttone in faccia.Spingete delicatamente à a superficia di a pelle in un muvimentu ascendante.Ùn stà micca in un locu troppu longu per prevene indentazioni tempuranee.

Cuntinuà u prucessu per 5 minuti è rilassate.

Pudete aduprà stu dispusitivu 2-3 volte à settimana.

sdfghhjg

Cunsiglii per aduprà u Ultrasonic Skin Scrubber.

Ascolta sempre a vostra pelle - se a vostra pelle diventa rossa o irritata, hè megliu per dà a vostra pelle una pausa.

Assicuratevi di pulisce sempre u vostru dispositivu cù acqua micellare per caccià ogni impurità è assicuratevi chì hè pulita.

Ùn aduprate micca parechje volte in un ghjornu.

Ùn lavate micca u dispusitivu cù l'acqua, sempre pulisce cù un pappu umitu.

Assicuratevi di leghje attentamente l'istruzzioni prima di l'usu.


Tempu di Postu: Feb-21-2022