Chì sò i vantaghji di una spazzola di bagnu elettricu?

1. Aumentà a circulazione naturali di e cellule di a pelle

"Collagen" crede chì tutti sò familiarizati cun ellu.Hè una proteina strutturale in a matrice extracellular.Aduprà una spazzola di pulizia faciale per pulisce pò megliu pulisce e cellule morte di a pelle nantu à a faccia per chì più "collagenu" pò esse pruduciutu.Farà a nostra pelle più ferma è pare più ghjovana.

Pigliate u vostru corpu cù questu Set di spazzole per bagnu elettricu avanzatu, chì presenta un manicu longu per una spazzola chì pò esse facilmente per usu.Pulizia à 360 gradi senza vittorie, vibrazione + massaggio interruttore à un buttone, silicone amichevule à a pelle, più còmode per u bagnu è a pulizia, chì risponde à tutte e vostre esigenze di pulizia specifiche.

zrgfd (1)

2. Pori puliti profonda

A maiò parte di i spazzole di pulizia faciale nantu à u mercatu sò picculi spazzole di fibra, è a qualità di i capelli hè relativamente suave è delicata, cusì pudemu aduprà a spazzola di pulizia faciale per ottene l'effettu di purificazione profonda di i pori, è ponu facilmente caccià. i pori Batteri, polvera, terra, grassu.È ùn ferà micca a pelle, hè assai megliu cà l'effettu di a pulizia cù e nostre mani.À u listessu tempu, pò ancu prumove a circulazione di sangue à a faccia, chì pò aiutà à migliurà u tonu di a pelle.

E setole morbide è lussuose di u set di spazzole da bagno elettriche aiutanu à pulisce in profondità i pori ostruiti è à sguassà e cellule morte di a pelle, mentre a testa in silicone texturizatu massaghja è esfolia.U manicu hè furmatu cù una presa cunfortu per una pulizia senza sforzu è accurata.Grazie à e so intensità regulabili, pudete persunalizà a vostra propria rutina di pulizia ideale è gode di una carnagione radiante è luminosa usendu un combo versatile.

zrgfd (2)

Ci hè qualchì svantaghju à a spazzola di bagnu elettricu?

A risposta hè sì.

Per esempiu, e donne cù psoriasis o eczema ùn ponu micca aduprà.Se u corpu hè sunburned è ci hè a pelle rotta, ùn deve esse usatu.

Per quelli chì anu i musculi sensibili, hè cunsigliatu d'utilizà una spazzola elettrica di bagnu solu una o duie volte à settimana.Quandu l'utilizanu, ùn l'utilizate micca per troppu longu, è ùn pressu duramente nantu à a pelle.Ma ùn vi preoccupate micca troppu per e sorelle cù i musculi sensibili.Ci sò parechje spazzole di pulizia faciale chì ponu esse usate per i musculi sensibili.Per esempiu, i spazzole faciale di silicone protettive antibacteriale pò esse usatu per i musculi sensittivi.

Se ùn avete micca chjaru nantu à a vostra pelle, pudete andà à l'uspidale per truvà un duttore per aiutà à determinà.

zrgfd (3)

Puderaghju aduprà una spazzola di bagnu elettricu se aghju acne nantu à u mo corpu?

ben intesu.

Ùn solu pò esse usatu, ma pò ancu aiutà à pulisce megliu l'acne.A spazzola hà l'effettu di purificazione profonda di i pori.Pò caccià i batteri, a polvera, a terra, u grassu in i pori, è pò pulisce megliu a pelle.

Sè aduprate un unguentu per trattà l'acne, a terra nantu à a pelle hè andata, è l'unguentu assorberà megliu.Quandu sceglite una spazzola, sceglite una spazzola cù setole più suave è più longu per ùn ferite micca a pelle.

Ancu s'ellu pudete aduprà una spazzola di bagnu Electric, ùn pudete micca aduprà ogni ghjornu.Ùn pudete micca aduprà più di 3-4 volte à settimana.Prima di usà, duvete pulizziari a testa di a spazzola, altrimenti i batteri scorreranu nantu à a vostra faccia.

Ma micca tutti l'acne ponu aduprà una spazzola di pulizia faciale, se u vostru acne inflamatoriu hà righjuntu moderatu à severu, ùn pudete micca aduprà.


Tempu di Postu: Feb-28-2022