Chì ghjè u comedo? Perchè avemu bisognu di un strumentu di aspirazione di comedo?

Un comedo hè un follicle pilu (poru) in a pelle. Keratin (debris di a pelle) combina cù l'oliu per bluccà u follicle. A comedo pò esse apertu (blackhead) o chjusu da a pelle (whitehead) è accade cù o senza acne.A parolla "comedo" vene da u latinu comedere, chì significheghja "manghjarà", è hè stata storicamente usata per discrìviri i vermi parassiti;in a terminologia medica muderna, hè utilizatu per suggerisce l'aspettu di u vermu di u materiale spressu.

311 (1) (2)

A cundizione inflammatory crònica chì di solitu include i dui comedones, papules inflamati, è pustuli (pimples), hè chjamatu acne.Infection provoca inflammazioni è u sviluppu di pus.Whether una cundizione di a pelle classificate cum'è acne dipende da u numeru di comedones è infizzioni.Comedones ùn deve esse cunfunditu cù filamenti sebaceous.

A pruduzzione d'oliu in i glànduli sebaceous aumenta durante a pubertà, facendu chì i comedones è l'acne sò cumuni in l'adulescenti. L'acne si trova ancu premenstrually è in e donne cù u sindromu di l'ovaru poliquisticu.

L'ossidazione piuttostu chè una cattiva igiene o a terra causa i punti neri per esse neri.Lavà o scrubbing a pelle troppu puderia aggravà a peghju, da l'irritazione di a pelle. Toccu è cugliera à i comedones pò causà irritazione è sparghje infezzione. Chì effettu rasatura hà nantu à u sviluppu di comedones o acne ùn hè micca chjaru.

311 (2) (2)

Certi prudutti di a pelle puderanu aumentà i comedones bluccandu i pori, è i prudutti di u capeddu grassu (cum'è pomade) ponu aggravà l'acne. I prudutti di a pelle chì pretendenu micca ostrui i pori ponu esse etichettati non comedogenic o non acnegenic. Make-up è prudutti di a pelle chì sò senza oliu è acqua-basatu pò esse menu prubabile di causari acne.Whether fattori dietary o esposizione sole fà comedones megliu, peggiu, o nè hè scunnisciutu.

Forse avete bisognu di un strumentu di aspirazione di comedo chì sguassate i pimples da l'aspiratore

U strumentu di aspirazione Comedo hè un strumentu di bellezza per a migliione generale di l'aspettu è u sensu di a vostra pelle.Ci hè più di 100.000 particelle di perforazione di microcristalli cù aspirazione di vacuum chì ponu aiutà à caccià i punti neri, esfoliate a pelle morta, rinfurzà u collagene è diminuisce e linee fini.Inoltre, 4 capi di bellezza di dimensioni diverse cù 4 livelli di pressione di aspirazione differenti ponu esse aduprati in diverse zone di a vostra pelle chì serà u vostru megliu accessori per una pelle pulita, liscia è bella.

311 (3) (1)

Un capeddu chì ùn esce micca nurmale, un capeddu incarnatu, pò ancu bluccà u poru è pruvucà un bulge o porta à infezzione (causendu inflammazioni è pus).

Genes pò ghjucà un rolu in i chances di sviluppà acne. Comedones pò esse più cumuni in certi gruppi etnici. E persone di Latino è di l'Africa recenti pò esse più inflammazioni in comedones, più acne comedonal, è iniziu prima di inflammazioni.

L'infurmazione hè furnita da u grossista di strumenti di aspirazione di comedo.


Tempu di Postu: 14-Mar-2022