Chì ghjè a cusmetica? Perchè avemu bisognu di una spazzola elettrica per u maquillaje?

Cosmetichi sò custituiti mischii dicumposti chimichiderivata da l'una o l'altrafonti naturali, o sinteticamente creatu ones.Cosmetics hannu vari scopi.Quelli pensati percura persunaleècura di a pellepò esse usatu perpulisceo prutege u corpu o a pelle.I cosmetichi pensati per rinfurzà o mudificà l'aspettu di una persona (maquillaje) ponu esse aduprati per dissimulà i difetti, rinfurzà e caratteristiche naturali (cum'èsopraccigliaèciglia), aghjunghje culore à a faccia di una persona, o cambia l'aspettu di a faccia interamente per s'assumiglia à una persona, criatura o ughjettu sfarente.I cosmetichi ponu ancu esse designati per aghjunghje fragranza à u corpu.

314 (1)

Perchè avemu bisognu di una spazzola elettrica per u maquillaje?

♡♡♡ Spazzola sostituibile è blush Spazzola per maquillaje elettrica ricaricabile USB, spazzola per capelli ricaricabile USB ricaricabile.Girate in senso orario cun un muvimentu di rotazione perfettamente dolce, ùn ferite micca e vostre pelle è vi dà una copertura cumpleta per tutti i tipi di pelle.

♡♡♡ 2 paràmetri di velocità di rotazione, operazione One-touch è 2 teste di spazzola diverse (è teste di blusher).Rotazione di 360 gradi è rotazione in senso orario cun un muvimentu di rotazione perfettamente gentile, boni cumpetenze, senza materiale di furmazione, per ottene risultati di applicazione lisci è impeccabili.Un pocu di maquillaje è tempu bisognu, ma megliu risultatu di maquillaje.

♡♡♡ Includendu duie teste, selezziunate a testa adatta per fà u truccu più faciule, più suave è più delicatu.L'uttellu di risparmiu di tempu hà un mutore di prestazione rinfurzata è hè ingeniosamente cuncepitu per fà u mischju per voi.Per i migliori risultati, fate scivolare u pennello di maquillaje da un latu à l'altru o da sopra è giù, per una mistura liscia è impeccabile.

♡♡♡ A spazzola automatica per u maquillaje hà 2 teste di spazzola, cumprese polvere, blush è testa di spazzola intercambiabile, funzioni multiple per risponde à tutti i vostri bisogni faciali è vi facenu un aspettu naturale impeccabile. , bonu, rendiment sicuru hè efficace.

♡♡♡ Adopta materiale antiscivolo è dimensioni portatili.Unisce cù un contornu aerodinamicu è ergonomicu, si adatta bè cù e vostre mani, fermu è cunfortu per piglià, offrendu una sperienza megliu.

314 (2)

I primers sò usati nantu à a faccia prima chì u maquillaje hè appiicatu, creendu una strata tipicamente trasparente è liscia sopra a cima di a pelle, chì permettenu u maquillaje per esse appiicatu lisu è uniforme.Certi primers ponu ancu esse tintati, è questu tintu pò currisponde à u tonu di a pelle di l'usu, o pò esse currettu, utilizendu verdi, aranci è viole per uniformà u tonu di a pelle di l'usu è curreghje u rossu, l'ombra viola o a decolorazione aranciu rispettivamente.

Concealer hè una crema o un pruduttu liquidu utilizatu per ammuccià marchi o imperfezioni di a pelle.Concealer hè tipicamente u culore di u tonu di a pelle di l'utilizatori, è hè generalmente appiicatu dopu chì a faccia hè stata prima per uniformà u tonu di a pelle di l'usu prima chì a fundazione pò esse applicata.U correttore hè di solitu più pigmentatu, più altu è più grossu di u fondamentu o di i primers tintati.Ancu s'è u correttore hè spessu più pesante in quantu à u pigmentu è a cuerenza di u fundamentu, una quantità di formulazioni diverse destinate à diversi stili d'usu - cum'è un correttore più liggeru per l'ochji è un correttore più pesante per u maquillaje di scena - sò dispunibili, è ancu. Correttori di correzione di culore destinati à equilibrà a decolorazione di a pelle specificamente.

314 (3)

A fundazione hè un pruduttu in crema, liquidu, mousse o in polvere appiicatu à tutta a faccia per creà una basa liscia è uniforme in u tonu di a pelle di l'utilizatori.A fundazione furnisce generalmente una quantità più bassa di copertura cà u correttore, è hè vindutu in formulazioni chì ponu furnisce una copertura pura, matte, rugosa o completa à a pelle.

Rouge, blush, o blusher hè un pruduttu liquidu, crema o polvere appiicatu à u centru di e guance cù l'intenzione di aghjunghje o di rinfurzà u so culore naturali.I blushers sò tipicamente dispunibuli in tonalità di rosa o caldi, è marroni, è ponu ancu esse aduprati per fà chì i pomi pareanu più definiti.

314 (4)

L'infurmazione hè furnita da u grossista di spazzole di maquillaje elettrica.


Tempu di Postu: Mar-09-2022