Chì ghjè u megliu modu per sguassà i capelli di u nasu?

I capelli di u nasu sò una parte naturali di u corpu è tutti l'anu.I capelli nasali aiutanu à prevene l'allergeni potenziali è l'altri oggetti stranieri chì entranu in i narici.Aiutanu ancu à mantene l'aria umida mentre entra in i passaghji nasali.

Mentre i capelli nasali sò cumplettamente normale, certi pirsuni trovanu chì i capelli longu chì spuntanu da i so narici sò una fonte di vergogna chì volenu caccià.Tuttavia, micca tutti i metudi di depilazione nasale sò sicuri.Leghjite per scopre i modi più sicuri è più efficaci per sguassà i capelli di u nasu.

xdrhd (1)

U megliu modu per caccià i capelli di u nasu - Tagliate cù un trimmer per i capelli di u nasu

U trimmer di u nasu hè pensatu per caccià i capelli da i narici trimmendu i capelli più corti senza caccià i capelli completamente o rasa vicinu à a pelle.I trimmers stessi sò designati per ùn piglià micca è tirà nantu à i capelli, per quessa ùn ci hè micca tiratu o colpu doloroso di i capelli da a radica.

A maiò parte sò assai ligeri, còmode di mantene, ponu carricà e batterie è e fonti d'energia, è anu un disignu compactu chì li faci faciuli di manighjà quandu si taglianu u nasu è l'arechje.

ENM-892 Women Nose & Ear Hair Trimming adopta un disignu di testa di cutter arcu 3D, chì si adatta perfettamente à u contornu di a cavità nasale;a lama rotante d'alta velocità pò catturà cumplettamente i capelli eccessivi, chì hè cunvenutu è còmode;a testa di cutter staccabile pò pulisce rapidamente i detriti di capelli.

Disegnu umanizatu in forma di penna, cunvene per piglià fora senza vergogna.Taglia di lama di design speciale adattata per e donne.

xdrhd (2)

Cumu aduprà un trimmer per i capelli di u nasu?

I trimmers per i capelli di u nasu sò assai faciuli d'utilizà.Certi cunsiglii generali per l'usu di sti dispusitivi includenu.

Soffiate u nasu prima di trimming per caccià u mucus da intornu à i capelli

Aduprate una lupa per vede i capelli in più detail

Inclinate a testa in daretu mentre tagliate per aumentà a visibilità in i narici

Mantene i trimmers vicinu à a pelle durante u trimming

Tagliate solu i capelli più visibili, lascendu u restu intactu

Soffiate u nasu di novu dopu per caccià i capelli sciolti

U vantaghju di i trimmers nasali hè chì permettenu à una persona di scurzà solu unu o dui capelli prominenti.In u risultatu, a maiò parte di i capelli restanu intactu è prutegge a via aerea.

U più grande svantaghju di i trimmers di u nasu hè chì i capelli crescenu torna.Quandu succede questu, una persona averà bisognu di trimà di novu.

Domande frequenti nantu à l'epilazione di u nasu

Hè sicuru di strappò i peli di u nasu cù una pinzetta?

L'eliminazione di i peli di u nasu da a cera da a radica ùn hè micca cunsigliatu.Pigliate cumplettamente i capelli pò fà chì crescate in l'internu è infettate in a cavità nasale è i follicle piliferi.A cera pò irritate è dannu a pelle in u fondu di u nasu è una volta esposta à l'aria - polvera, polline è allergens - ùn ci hè micca capelli nasali per prutege a pelle dannata.

xdrhd (3)

Chì succede se mi rasu i peli di u nasu?

Cum'è a splutazioni o l'epilazione, a rasatura di i peli di u nasu in a pelle pò purtà à a crescita interna è à l'infezzione.I capelli di u nasu filtranu i sustanzi dannosi da l'aria, è qualchì volta trimmenduli troppu vicinu l'una di l'altra pò fà più faciule per i batteri per entra in a basa di u follicle pilifero.

Puderaghju tagliate i capelli di u nasu cù forbici?

Sè vo aduprate forbici per tagliate i capelli nasali in u passaghju nasali, fate cura.Taglià i capelli sporgenti mantene un aspettu pulitu, ma u tagliu in u nasu cù forbici pò risultà in slippage faciule è danni più permanenti.

Puderaghju aduprà una depilazione nasale per sguassà i capelli di l'orecchie?

A maiò parte di i trimmers di u nasu venenu cù un attache chì pò esse usatu per sguassà i capelli di l'orechja da l'esternu di l'arechja.Cum'è u nasu, ùn vulete micca andà troppu prufonda in u canali di l'arechja perchè questu pò causà danni seriu à u timpanu.Aduprate u trimmer per i capelli di u nasu per caccià lentamente è cun cura i capelli da l'arechja à l'esternu di l'arechja induve i capelli protrudes.

xdrhd (4)

Aghju bisognu di tagliate i peli di u nasu?

Un trimmer per i capelli di u nasu elimina ancu a quistione di "quantu duverebbe esse i mo capelli di u nasu?"Questi apparecchi taglianu tuttu à una lunghezza standard chì mantene i capelli alluntanati mentre priservendu a so funzione.(Questa funzione, sicuru, hè di copre si in u mucu è filtrà tutta a terra è a polvera da l'aria, cusì creanu boogers.) Allora, a risposta hè: Ùn vi preoccupate micca di quantu longu i capelli duveranu esse, basta à ottene u dispusitivu chì faci u travagliu per voi.


Tempu di Postu: Feb-23-2022