Scopre u sicretu di bellezza è salute

Sò sempre perditi tanti soldi per pruvà à fà trattamenti faciali è cunfusu nantu à diverse maschere efficaci è luttate per sceglie u dirittu per risolve u prublema faciale?

A macchina di maschere di frutta ENIMEI vi aiuterà à risparmià soldi è pudete fà facilmente e vostre maschere in casa!

DIY varii tipi di mascara faciale da pouring u sucu di i frutti è ligumi, tè, latti, meli, rossu whine, olii essenziali, erbe, etc Aiuta a vostra pelle più sana, chjara è elastica.Funziona ancu per a purificazione profonda di i pori, l'eliminazione di l'acne di i punti neri è l'idratazione.

A manera più faciule, ecunomica è còmuda di fà una maschera naturali in casa.Risparmiate i vostri soldi è tempu!

Funziona in dui chjave - un buttone di partenza è un buttone in cima, cusì faciule per i clienti di operà, ancu ùn avete mai usatu prima.

Cù l'indicatore luminoso è a voce ricorda!

Maschera faciale compressa calda - pori aperti, assorbe più nutrienti

Veni cun 32 pillole di collagene

U collagene hè a necessità basica per e donne, chì aiuta à imbiancà a pelle, mantene l'elasticità di a pelle.Impedisce l'ossidazione cellulare è rallentà l'invechjamentu per mantene a ghjovana è bella.

Normalmente 1 maschera faciale solu bisognu di 1 pillola di collagene, ma se senti chì a maschera hè troppu fina, pudete mette 2 collagene per fà a maschera.

DIY vari tipi di mascara faciale versendu u sucu di frutta è verdura, o tè, latti, meli, vinu rossu, olii essenziali, erbe, etc.


Tempu di post: 25-ghjugnu-2021