Avete veramente bisognu di cumprà una spazzola di pulizia facciale?

A maiò parte di a pulizia di u visu hè un dispusitivu sonicu. A vibrazione hè generata da e parti in u strumentu, è a vibrazione genera onde sonore, è a testa di a spazzola vibra dinò rapidamente è cun una piccula amplitudine. Stu putere di pulizia vene principalmente da a frizione fisica di a testa di a spazzola. Siccomu hè attritu, a testa di a spazzola hè assai impurtante.

Ci sò trè teste di spazzola cumune:

1. E teste di spazzole di pulizia in nylon sò i più cumuni, chì puliscenu a pelle scuzzulendu o girendu. Generalmente, e setole sò più morbide, ma u dispusitivu di pulizia hè elettricu è e setole sò più dolci.

2. Rispuntendu à e teste di spazzola in nylon, e teste di spazzole in silicone anu setole più spesse è ùn sò micca taglienti davanti, allora sò più dolci. Questa testa di spazzola in silicone pulisce ancu a faccia attraversu vibrazioni è attriti.

3. U dispusitivu di pulizia cù a testa di metallo hè generalmente un dispositivu di bellezza.

Raccomandate ENM-115 Spazzola di pulizia facciale sonica

"cù a so tecnulugia avanzata di oscillazione rotativa è presenta un timer guidatu chì vi dice quandu cambià a pusizione nantu à a vostra faccia. E setole morbide setose oscillanu avanti è indietro per aiutà a pulisce i pori intasati è rimuovere i pezzi sfocati in modo chì u siero o l'idratante chì applichi sopra a to pelle pò esse assurbita cumplettamente "

U materiale di un bonu strumentu di pulizia ùn hà micca grandi lacune è pò esse antibattericu.

ENM-115 Spazzola di pulizia facciale

1. A spazzola per a pulizia di u visu adopra materie prime di silicone di qualità alimentaria liquida, chì si sente più dolce è più còmuda, è ùn face micca male à a pelle

2. U pruduttu hè guidatu da duali mutori, mutore di vibrazione + mutore di decelerazione, è in listessu tempu permette à a pelle di gode di un massaghju più comudu

3. Cù classificazione impermeabile IPX7, tutti i pezzi di cuntattu esposti sò fatti di metralla di cuntattu galvanizzata in rame puru per evità u cortocircuitu causatu da a ruggine

4. U pruduttu hà ottenutu brevetti d'aspettu cinesi, brevetti di mudelli d'utilità, brevetti d'aspettu di l'UE è di i SU, è e certificazioni includenu CE ROHS FCC PSE, ecc.

Nome di u Produttu: Detergente Faciale in Silicone

Mudellu di pruduttu: ENM-115

Tipu di carica: ricarica USB

Configurazione di u produttu: batteria 500mah + motoriduttore + motore di vibrazione

Tensione di alimentazione: 5V-1A (massimu)

Tempu di carica: ≥120 minuti

Utilizà u tempu: ≥90 minuti

Tempu di standby: 90 ghjorni (se a macchina hè aduprata per più di 90 ghjorni, per piacè caricate cumpletamente prima di l'usu)

Dimensione di u produttu: 100 * 55 * 45MM

Valutazione impermeabile: IPX7


Tempu di posta: Mar-11-2021