Cumu caccià i punti neri

Cumu caccià i punti neri?
I rutini di a cura di a pelle ponu esse cumplicati quant'è vo fate.Da a pulizia di ogni ghjornu è l'idratazione à i sieri di notte è e maschere facciali settimanali, ci sò parechje cose chì pudete fà per mantene a vostra pelle sana è luminosa.
Dunque hè frustrante quandu fate un sforzu per guardà a vostra pelle è sempre nota i punti neri.Eccu perchè i punti neri accadenu, ciò chì pudete fà per sguassà è cumu impediscenu di vultà.

Cosa hè un puntu neru?
I punti neri sò picculi bumps neri chì appariscenu in i pori di a pelle, da quì u nome di punti neri.Si verificanu quandu i follicle pilidi accumulanu l'excedente d'oliu o di terra è ostru i pori.

Sopra a pruduzzione di oliu in a pelle
Calchì volta a glàndula sebaceous pruduci troppu oliu, chì obstruisce u follicle piloso.Picculi particelle di terra si solidificanu in l'oliu, pruvucannu l'apparizione di punti neri.
I cambiamenti hormonali
Certi cundizioni medichi ponu causà un sbilanciu di l'hormone in u corpu.Se u corpu hà un sbilanciu di l'hormone, questu pò influenzà significativamente u cumpurtamentu di a nostra pelle, cum'è una superproduzione di oliu.
Ùn hè micca solu per e cundizioni mediche.Quelli chì a menstruazione sò sottumessi a fluttuazione mensuale in i livelli di l'hormone chì ponu impactà u livellu di a produzzione d'oliu in a pelle.
Latti è zuccheru
Certi pirsuni crèdenu chì i latticini è u zuccheru ponu fà a so pelle più propensu à i scontri.Ci hè ancu qualchì dibattitu annantu à questu, ma pò esse qualcosa da cunsiderà si avete una correlazione trà a vostra pelle è a vostra dieta.

Cumu caccià i punti neri

Stripper pori
Hè megliu aduprà strippers di poru dopu una doccia o bagnu.U vapore caldu è l'acqua aprirà i vostri pori è aiutanu à scioglie u puntu neru à l'internu.I pori strippers si attaccanu à a pelle è aghjunghjenu à i punti neri.Quandu sguassate a striscia di pori rapidamente da a pelle, alza u puntu neru cun ella.Questa ùn pò esse a suluzione più efficace per i punti neri più stubborn.

Strumenti di estrazione di comedone
Comedone hè u termu dermatologicu per i blocchi di i pori, cum'è i punti bianchi è i punti neri.I dermatologi utilizanu strumenti di estrazione di comedone per sguassà in modu sicuru i punti neri da a pelle senza causà danni o cicatrici.

Cumu prevene i punti neri

Pulizia regulare è rimozione di maquillaje
Mantene a vostra pelle pulita aiuta à regulà l'oliu è impedisce chì i punti neri si formanu nantu à a vostra pelle.Sceglite un detergente chì travaglia per u vostru tipu di pelle è truvate un idratante senza oliu.Aduprate questu ogni ghjornu per mantene a vostra pelle in bona forma.
I migliori detergenti per i punti neri, maschere è strumenti
U megliu strumentu di estrattore
BESTOPE Blackhead Remover Pimple Popper Tool Kit: dispunibule in Alibaba
Stu kit vene cun strumenti per affruntà ogni tipu d'acne cumuni, cumpresi i punti neri.Sonda di particella di perforazione microcristallina minerale naturale, sguassate u cornu.


Tempu di Post: 15-May-2021