Hè megliu applicà u maquillaje cù una spazzola elettrica?

I pennelli di maquillaje sò una parte impurtante di creà un aspettu impeccabile per aiutà à salutà u ghjornu cun fiducia.Tuttavia, a larga varietà di spazzole nantu à u mercatu pò fà l'esperienza di compra scoraggiante.Sè avete acquistatu un set di multi-pezzi, pudete ancu micca cunnosce i nomi di tutti i spazzole di maquillaje o puderà identificà u so propiu propiu.Di sicuru, l'usu di i vostri ditte cum'è un applicatore hè un modu pruvatu è veru per applicà a fundazione, ma se vulete graduate da dilettante à prufessiunale di bellezza, avete bisognu di armà cù a cunniscenza ghjustu per fà accade.

A ricerca di tutti i tipi di spazzole di maquillaje individualmente pò esse una sfida ardua.Dunque, avemu distillatu l'opzioni finu à i strumenti più utili è versatili.Per capiscenu cumu utilizà i spazzole di maquillaje, pudete guadagnà a precisione è u cuntrollu chì avete bisognu per ottene una varietà di maquillaje.

electric-makeup-brush-2

Avete una spazzola di maquillaje specifica chì cercate?Verificate a nostra guida di spazzole di maquillaje quì sottu per uttene l'infurmazioni chì avete bisognu.

1. Spazzole in polvere

Guida di spazzola in polvere

Una spazzola in polvere hè di solitu una spazzola spessa, piena di fibra - sintetica o naturali - cù a versatilità per fà una varietà di travaglii di bellezza.Questa spazzola di maquillaje omnipresente (senza a quale pudete à pena truvà un kit di maquillaje) hè un strumentu essenziale in u vostru arsenale di maquillaje.

Per utilizà a spazzola cum'è una fundazione, immergete a spazzola in un pruduttu in polvere (per polveri è polveri solte) è gira o spazza finu à avè ancu una cobertura.Cunsigliu prufessore: Hè più faciule per assicurà una copertura completa si principia in u mità di a vostra faccia è gradualmente travaglià u vostru modu.

Questu hè un grande strumentu multifunzione per principianti, soprattuttu adattatu cum'è spazzola di fundazione minerale perchè hè faciule da mischjà è aduprà in i vostri prudutti.

Di tutti i tipi di spazzole di maquillaje, a spazzola in polvere hè perfetta per aghjunghje culore quandu vulete un effettu più naturali, menu tinta, cum'è blush.Pensate à e guance rosa invece di un sguardu drammaticu è scuru.

2. spazzole di fundazione

Guida per i pennelli di fundazione

I spazzole di fundazione tapered sò generalmente piatte, cù una forma menu piena è un taper più ligeru.Questi spazzole sò più adattati per fundazioni è altri prudutti liquidi.Sè avete prublemi per decide di un tipu di fundazione, sapete più nantu à i diversi tipi di fundazioni QUI.Per usà, prima immergete a spazzola in acqua calda è poi sprime delicatamente l'eccessu.S'ellu hè caldu è tendenu à sudà, aduprate acqua fresca per una sperienza d'applicazione più rinfrescante.

electric-makeup-brush

L'acqua serve à dui scopi quì: per assicurà un mantellu uniforme di fundazione, è per impedisce chì a spazzola assorba qualsiasi fundazione - risparmià soldi postu chì a spazzola ùn assorbe micca u maquillaje.In ogni casu, fate cura di sprime delicatamente l'acqua eccessiva in a spugna per sguassà.L'acqua eccessiva pò diluisce u vostru maquillaje è rende a cobertura di u produttu inefficace.

Per applicà u maquillaje cù una spazzola di fundazione, guidate a spazzola nantu à a vostra faccia cù tracce uniformi.Fate cura di assicurà chì u maquillaje si mischia è ùn lasci micca linee ruvide.In novu, hè spessu più faciule per cumincià à mezu è travaglià fora.

Parechje tippi di spazzole di maquillaje sò versatili, per quessa, ùn abbiate micca paura di utilizà una spazzola di fundazione flat per applicà un pocu illuminatore à i vostri tempii o per una correzione parziale.

Beneficiu di a spazzola elettrica di fundazione

1. 2 vitezza selezziunate, adattatu per diverse tippi di pelle

2. Materiale spazzola anti-bacterial, amichevule à a pelle

3. Forma di spazzola unica, vi permette di finisce u maquillaje in pochi seconde

Sè vo vulete acquistà più infurmazione nantu à u megliu spazzole di fundazione elettrica, benvenutu à cuntattateci oghje o dumandà un preventivu.


Tempu di posta: 10-Jan-2022