News Spazzola per trucco rotante automatica ricaricabile elettrica intelligente USB

U vaghjimu hè intornu à u cantonu!Questu hè u tempu perfettu per aghjurnà a vostra rutina di cura di a pelle è dà a vostra pelle un impulso di idratazione.A maiò parte di noi hà passatu l'estiu à u sole è à gode di a spiaggia, è chì pò piglià un peghju nantu à a pelle.Duranti l'estate, a pelle tende à esse più grassa, mentre chì u vaghjimu porta novi sfide à a nostra pelle.Cù i ghjorni più freti, hè impurtante di mantene a pelle rinfriscata è idratata.Hè impurtante ancu di minimizzà l'impattu chì l'estiu hà avutu nantu à a pelle, cum'è l'excessive tanning, inflammation, and deshydration.

 

U vaghjimu pò veramente dimustrà quantu fragile hè a barrera di a pelle.Amparate à rinfurzà a barriera di a vostra pelle è preparalli per i ghjorni più freti.

 

Capisce a vostra pelle

Capisce è amparà à leghje i segni chì a vostra pelle vi dà ogni ghjornu hè chjave per migliurà a vostra cundizione di a pelle è mantene a pelle radiante in ogni mumentu di l'annu.Ùn àbbia paura di cambià i prudutti chì aduprate se senti chì a vostra pelle hè cambiata, questu assicurarà chì dà a vostra pelle a megliu cura.E, cum'è u pioniere in Dermatologia Cosmetica Erno Laszlo hà dettu: "A bella pelle richiede un impegnu, micca un miraculu", u vostru impegnu è a coerenza vi darà i migliori risultati.

 

Strumenti di bellezza portatili di bellezza, cù u sviluppu di e tendenze di e-commerce ~ spazzola elettrica per maquillaje Spazzola per maquillaje in carica USB in polvere sciolta Strumenti di maquillaje BB vendita diretta in fabbrica
Mi ricordu chì ghjustu dopu à u Festival di Primavera di l'Annu di u Serpente, aghju lanciatu u New Year TVC "Not Beautiful" è hà lanciatu a prumuzione annuale "Peach Blossom Festival"
nantu à a reta di e-commerce di bellezza.
À u listessu tempu, hà attivatu i so prudutti cuncurrenti Jumeiyou à attaccà.Per fà fronte à u "Peach Blossom Festival" lanciatu da Le Bee Network u 27 di ferraghju, Jumei
Youpin ancu
L'avvenimentu di l'anniversariu celebratu u 21 d'aprile di l'annu passatu hè statu fattu prima di u 1 di marzu, chì hà iniziatu a prima battaglia di l'annu di u Serpente in u campu di bellezza è bellezza.
l'elettronica.
"Borsa femminile" mirata
U 27 di ferraghju, Le Bee Network hà tenutu una prumuzione annuale à grande scala "Peach Blossom Festival", lanciando 3 tappi, 1 yuan spike, polline (punti) per soldi.
altre cuncessioni;I prudutti eccellenti di Jumei anu revelatu chì a guerra di i prezzi serà lanciata u 1 di marzu, i dui lati sò arroganti è pieni di puddaru.
I dui crash coincidenu ?In fatti, e tattiche mutuali di u precedente "Poly Beauty" è "Le Bee Body" sò digià cuminciatu à piglià forma.Prima, Jumei
In u Weibo ufficiale, u mudellu ecunomicu di Youpin di "Gathering Body" hè un sneak peek.
"Rispondi.Allora, certi netizens anu truvatu chì a ricerca di e parolle chjave di slogan originale "micca bella è micca live" in Baidu apparisceranu à u stessu tempu.
U slogan di u pruduttu eccellente hè "micca bella?", A diferenza trà i dui hè solu una puntuazione.
Dopu à anni di lotta è sviluppu, u e-commerce di China hà gradualmente subdivisu in u mercatu di cunsumatori femine, emergendu in Le Bee Network, Jumei Premium, etc.
Un gruppu di cumpagnie di e-commerce di bellezza, attornu à u "saccu di soldi femminile" ogni singolarmente reclutatu, corse à u mercatu di shopping online femminile ascendente.
L'e-commerce verticale hè più verticale per esse bella
Ancu Le Bee Net è Jumei Youpin sò i capi in u campu B2C di maquillaje di bellezza (spazzola elettrica di maquillaje), u so mudellu di cummerciale, a strada di a marca è u funziunamentu.
U cuncettu di campu hè luntanu.Jumei Youpin hà iniziatu u so modu di compra di gruppu è si concentra in u campu di cusmetichi.Hà allargatu a so categuria à l'ultimi dui anni.
Pelle, maquillaje, spazzola elettrica per u maquillaje, cura di u corpu, set di scatula rigalu, strumenti di bellezza (spazzola elettrica per maquillaje), cura di l'omi, cura di l'alimentariu, etc.
U duminiu pensa à entre in u retail di lussu è ancu apre i flagship stores offline.Le Bee Network s'appoghja nantu à u "Model Economicu Da Ren" furmatu da risorse stella.
Hè basatu annantu à a strada di e-commerce verticale guidata da l'ecunumia Daren + e-commerce socializata + marca, è l'espansione di a categuria hè una prudenza è pertinenti multi-pronged.
rotta.
Solu uni pochi di prudutti periferichi sò stati allargati.Sicondu Wang Licheng, CEO di Le Bee Network, i so prudutti sò basamente divisi in trè categurie: cura di a pelle.
i prudutti di salute,
L'accessori di vestiti, i prudutti per a cura di a pelle sò attualmente a categuria più matura di Le Bee Network, l'alimenti di salute sò più focu annantu à a cura di bellezza, a proporzione di u
transazzione
30% di a quantità, l'accessori di vestiti hè a categuria chì Le Bee Network vi espansione vigorosamente in u futuru.
L'idea generale di e-commerce verticale hè di trasfurmà in una piattaforma integrata, ma a gestione multipiattaforma significa cumpetizione cù Jingdong Mall è Tmall.
Vincendu.In fronte à un mercatu di capitali assai friddu, u picculu e-commerce verticale ùn morirà micca, ma deve esse più verticale per vive, per esse bella, è prima.
A strategia hè d'amparà à fà a sottrazione, per fà una penetrazione profonda in i zoni verticali è verticali, piuttostu cà a furia per espansione à altre categurie.
In u 2014, Inami hà focu annantu à u sviluppu di a dumanda di u mercatu per i prudutti di bellezza è bellezza (spazzole di maquillaje elettriche) è hà sviluppatu continuamente prudutti novi è efficaci.
Strumenti di maquillaje di bellezza.Un novu sviluppu per l'industria di bellezza.
Inami s'hè stallatu in Alibaba per furnisce una piattaforma di acquisti per i nostri clienti.

Tempu di post: 24-ghjugnu-2021