L'effettu di u scrubber di a pelle

VIBRAZIONE ULTRASONICA PER A PULIZIA FACCIALE PROFUNDA DELLA PELLE: Cù vibrazioni elevate per seconda d'onda ultrasonica, entra in profondità in a pelle, elimina a terra, e cellule invecchiate è corneum in modu efficace per sguassà l'acne è i punti neri.
AIUTA À L'ELIMINAZIONE DI RUGHE È A MEGLIO ASSORBIMENTO DI NUTRIENTI: Stu dispusitivu di cura di a pelle accelera a circulazione di sangue, prumove u metabolismu, decompone a melanina è dispels spots.Aiuta à una megliu assorbimentu di i nutrienti di a pelle rende a vostra pelle liscia è delicata.Elimina arrughe è aiuta à rilassà a pelle.
3 MODALITÀ DI OPERAZIONE - MODE LIFTING - Aiuta à riduce l'apparizione di linee fini è rughe.MODALITÀ PULIZIA:Apre i pori per rimuovere impurità è impurità è migliora l'espulsione di e cellule invecchiate.MODE IDRATANTE - Questu aiuta à assorbe facilmente i nutrienti cum'è a vitamina C o ingredienti minerali in a pelle.
PUNTU DI TIPU DI PALA SPECIALAMENTE DESIGN: A punta di pala pò pulisce impurità è oliu chì sò in a prufundità di a pelle.Puderà eliminà a sucietà, corneum, granule di grassu è l'acne, chì furnisce una megliu assorbimentu per a pelle.
USB RECHARGEABLE: U dispusitivu hè USB rechargeable attraversu u portu di carica in u fondu.PORTATILE È LEGGERO: U scrubber pò facilmente inserisce in a vostra borsa di viaghju è hè ligeru.


Tempu di post: 30-lugliu-2021