Pruvatu è Provatu: LIDL'S NEW DIY FACE MASK MAKER

PIGENDU E TENDENZE PER JUICING AND DIY FACIALS À U PROSSIMU LIVELLU, L'ULTIMA LANZIA DI LIDL PARIA ESSERE UN CAMBIO DI GAME QUAND VENGA À U MONDU DI TECH AT-HOME.

U mondu di a bellezza di i supermercati hè ghjuntu à salti è limiti annantu à l'anni - ci sò qualchi tesori nascosti chì si trovanu in i scaffali di fodera in questi ghjorni.

Lidl in particulare hà liberatu alcuni lanciamenti interessanti di a tarda - da i so idratanti di ghjornu è di notte à i so serum di budget, a catena di sconti offre un grande risparmiu di cura di a pelle.A so aghjunta più recente puderia esse un cambiante di ghjocu - u Silvercrest Face Mask Maker, £ 34.99, una macchina facciale DIY è a prima di u so tipu à chjappà in a strada principale di u Regnu Unitu.

CHE FA ?

Pigliendu a tendenza di u juicing à u prossimu livellu, vi permette di creà e vostre maschere facciali d'idrogel customizati da u cunfortu di a vostra casa cù pasticchi di collagene è ingredienti cum'è succhi di frutta, latti è iogurt.

Pensate à questu cum'è Vitamix, ma invece di smoothies, face maschere.Roba intelligente (è cunvene).

À CHI VA ?

Quelli chì amanu una maschera di foglia o un facial di dumenica #spaathome amarà particularmente avè questu in a so cucina.

Hè prubabile ancu appellu à quelli chì piace à mantene u so regime relativamente naturali è spogliatu di ingredienti-sàviu - tuttu ciò chì avete bisognu di pop in hè l'acqua, u vostru "attivu" di scelta (i so cunsiglii include u sucu di mela, u vinu rossu, u sucu di pera). latti, sucu di tomate è oliu d'aliva per una maschera idratante; buttermilk, succo d'arancia, sucu di fragole o succu di carota per un effettu "anti-rughe") è una tableta di collagene.

COSA HÈ D'USU ?

Hè faciule da stallà è l'istruzzioni in u so librettu accumpagnatu sò chjaru è ben spiegati.

Un kit di 5 pezzi, cumpresu da un mixer, 24 pasticchi di collagene, una tazza di misurazione, un stampu di maschera è una spazzola di pulizia.Simply plug the mixer in, put the mold in front of it, aghjunghje l'acqua, u vostru ingredientu "attivu" (aghju sceltu u sucu di mela) è una tableta di collagene è accende.

Ci hè 6 minuti per mischjà, dopu chì a maschera hè versata automaticamente in u moldu di maschera.Per una maschera facciale calda, basta aspittà cinque minuti per chì si mette.Per una maschera facciale rinfrescante rinfrescante, basta mettela in a frigorifera per rinfriscà.Aghju optatu per u primu postu chì era una sera fresca.

In generale, diceraghju chì hè custruitu più per divertimentu chè per funzione.Era unassaidi piacè à aduprà però.A prossima volta ch'e aghju e ragazze in tondu, aghju stallatu una stazione di maschere di succhi accantu à u mo cocktail.Ùn sò mai statu un fan di juicing, ma questu hè u tippu chì possu definitivamente mette à bordu.Mask machine1 (13)


Tempu di post: 14-aug-2021