Chì ghjè un scrubber ultrasonicu di a pelle?

Quandu si sente u terminu "lavatore di pelle ultrasonicu", pudete pensà à un dispositivu vibrante per a cura di a pelle di gomma utilizatu per rinfurzà l'esperienza di purificazione.Mentre questi scrubbers faciali sò belli in u so propiu dirittu, ùn sò micca veramente scrubbers di pelle ultrasonica.Invece, i scrubbers ultrasonici di a pelle (cunnisciuti ancu com'è scrapers ultrasonici di a pelle) sò dispusitivi metallici utilizati per unclog profondamente i pori è pulisce a pelle, risultatu in ciò chì parechji cunzidenu u più puri di complexions.Ma a quistione chì parechje persone si ponenu hè: travaglianu veramente?Scuprite tuttu nantu à i scrubbers ultrasonici di a pelle, cumpresu se duvete aduprà unu per chjarificà a vostra pelle.
q1
Chì ghjè un scrubber ultrasonicu di a pelle?
Spessu cunnisciutu ancu com'è scraper di a pelle, un scrubber ultrasonicu di a pelle hè un dispositivu chì usa frequenze alte per cullà a terra è l'oliu da i vostri pori.
 
Se pensate chì i scrubbers ultrasonici di a pelle utilizanu vibrazioni per pulisce a vostra pelle, allora avete ragione.In ogni casu, invece di una forma di gomma, questi scrubbers sò fatti di metallu è utilizanu vibrazioni d'alta freccia per via di l'onda sonora per cambià a pelle da una cellula à l'altru.Questi scrapers ultrasonici di a pelle esfolianu delicatamente a pelle è recullanu ciò chì hè versatu.
q2
Beneficii di u scrubber ultrasonicu di a pelle
Purificazione profonda di a pelle
Esfolia
Restringe i pori
Migliora a struttura di a pelle è u tonu
Più gentile cà altre forme di esfoliazione
I scrubbers ultrasonici di a pelle esfolianu ancu per un splendore radiante, è prumove a crescita di novu collagenu per riempie e linee fini, facendu a pelle più piena, fresca è radiante.
I migliori scrubbers ultrasonici di a pelle venenu in una varietà di paràmetri per chì l'utilizatori ponu praticà tecniche di cura di a pelle in a sicurità è a privacy di a so propria casa.
Sti dispusitivi sò senza filu è rechargeable, cusì ponu esse facilmente utilizati in ogni casa.Sò a taglia è u contornu perfetti per e mani di e persone.
U scrubber ultrasonicu di a pelle aiuta à caccià a pelle morta è i detriti.
Tecnicamente un trattamentu d'esfoliazione basatu in acqua, i scrubbers ultrasonici di a pelle anu una forma piatta è deve esse usatu nantu à a pelle umida.Funziona essendu attivatu da ultrasound (28 000 vibrazioni per seconda) per alluntanà l'accumulazione di cellule morte è i detriti di a pelle.
q3
Truvate un fornitore prufessiunale di scrubber di pelle ultrasonica
ENIMEI hè una impresa high-tech, assai impegnata in a produzzione di apparecchi di bellezza intelligente, chì hè impegnata in a ricerca è u sviluppu, a cuncepimentu, a fabricazione, a cummercializazione è a vendita di apparecchi di bellezza in u mondu.Offriamu una gamma di prudutti d'avanguardia cumpresi spazzole per a pulizia faciale, scrubbers per a pelle, maschere di bellezza, massaggiatori di rulli facciali, strumenti di maquillaje, etc.
q4
Vi furniremu una rutina di cura di a pelle sensata in cunfurmità cù i vostri tipi di pelle è risparmiemu ogni sforzu per rende pussibule di ottene una sperienza di cura di a pelle di lussu, chì hè risparmiu di tempu, ligera è rassicurante.Se vulete ottene più infurmazione nantu à i prezzi di scrubber di pelle ultrasonica, per piacè cuntattateci.


Tempu di Postu: 12-Jan-2022