Perchè una Donna deve Applica Maschera Facciale?

Alcune ragazze diceranu chì a mo pelle hè bè, ùn ci hè bisognu di una maschera di bellezza, nò?

Cuminciamu cù a pelle morta.

E cellule morte ùn cadenu micca da per elli, si accumulanu in u stratu più esterno è diventanu a pelle morta.

Principali Inconvenienti di a pelle morta: i batteri si multipliceranu nantu à a pelle morta. Se sò infettati da i folliculi pilosi, svilupperanu l'acne è aumenteranu i pori.

A maschera facciale pò scioglie assai bè a pelle morta è caccià i batteri è l'acari multiplici. Hè cunsigliatu di applicà una maschera facciale ogni 3-4 ghjorni. Dunque, una bona maschera facciale hè particularmente impurtante.

Se avete adupratu vari prudutti di bellezza pruvendu à ottene una carnazione sana è incandescente in vanu, date à Enimei ENM-850 DIY MASK MACHINE Therapy Beauty maschera una prova.

ENM-850 Macchina Faciale di Maschera per Frutta è Verdura:

1. Macchina per maschera facciale DIY fatta da sè, fà centinaie di maschere à vuluntà, salutà u dannu à u corpu causatu da l'elementi micca qualificati di a maschera acquistata (elementi eccessivi sò: mercuriu, fenolu, idrochinone, fosforu, ecc.)

2. L'inviti à voce cumpleta sò simplici è facili da usà (e voci multi-naziunali ponu esse persunalizate cum'è: giappunesi, alimani, francesi, italiani, russi, ecc.)

3. Operazione à una chjave, operazione simplice, cuntrollu intelligente di microcomputer, agitazione, fabbricazione di film, cuntrollu precisu di u tempu è di a temperatura di pulizia, 5 minuti per a furmazione di film, 5 minuti per a pulizia automatica, simplice è cunveniente.

4. A struttura interna di tutta a macchina hè impermeabile per prevene u periculu di scossa elettrica. L'alimentazione elettrica hè dotata di un dispositivu di messa à terra, chì hè più sicuru

5. Rivestimentu di vetrata ceramica di u serbatu internu, sicuru è micca tossicu, a maschera hà una più bona elasticità è flessibilità, è ùn hè micca faciule da rompe

U pruduttu hà brevetti di apparizione naziunali è UE, è e certificazioni includenu: FCC CE ROSH PSE A proteina di fonte gelata hà l'ispezione FDA di i Stati Uniti

Materiale: ABS + fodera in acciaio inox                    

Culore: persunalizà                        

Dimensione di u produttu: 12.7 * 12.7 * 15.8cm                       

Tensione nominale: 100 ~ 240V                  

Potenza nominale: 90W                    

Frequenza: 50-60Hz                  

Temperatura: 75 ℃ ± 10 ℃                        

Tempu di Temperatura: 5 minuti                          

A capacità massima d'acqua: 100ml                         

Spina: EU UK AU US GB                       

Brivettu: Brevettu di Cuncepimentu UE / Brevettu di Cuncepimentu Cinese                  

Certificazione: CE ROHS FCC PSE FDA


Tempu di posta: Mar-11-2021